herfst

herfst

zondag 27 oktober 2013

kruidvat

hee ! ten eerste wil ik even zeggen dat ik mijn foto' nooit zo mooi vind ze zijn nie helder dus je kunt het niet goed zien. Ik vind de foto's van vera camilla altijd zo mooi maar ik heb geen idee welke app/site ze gebruikt. Maar ik heb nu een app gevonden en ik hoop dat het er beter uitziet. Maar kijk gauw verder voor de producten die ik heb gekocht!



gister ging ik met een vriendin maarde Kruidvat want een vriendin van ons was jarig. Ik had nog een concealer nodig dus daar gingen we sowieso naar opzoek. Maar in de Kruidvat bij ons hebben we ook altijd een bak met afgeprijste dingen, daar gingen we ook even tussen kijken. Ik zag een Me and my ice cream oogschaduw. Ik moest die hebben ik vond de kleurtjes zo leuk! Helaas zijn ze niet meer in de schappen. De kleur & het merk zijn; Me & My Ice Cream. Baked eyeshadow 01 . Van Essence. In de voordeel bak koste die €1.- ik vind de kleuren echt heel mooi! Glimmend goud en een soort lavendel kleur. Er zit vooral veel goud en en minder paars. De kleur vind ik ook heel mooi op je ogen, en zeker als het licht erop valt. Ook heb ik een concealer gekocht. Het is een soort kwastje, en aan de onderkant een draaidop waardoor er concealer op je kwastje komt. ik wist dat niet dus ik wa maar aan die dop aan het draaien, niet slim want toen ik de kant van het kwastje open deed lag er overal concealer. voor de rest dekt het wel goed. de concealer was €1,99 . deze zat niet in de voordeelbak en licht gewoon in dd schappen. de naam en het merk: Stay Natural Concealer van Essence. nummer 04 . het ging vanaf 01 tot 05.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten