herfst

herfst

donderdag 24 oktober 2013

shoplog primark !

hee ! het is al 3 weken geleden dat ik iets voor het laatst geplaatst heb! dat is dus echt al heel lang geleden maar ik had niks nieuws, en ik wist ook niet iets waar ik wat over kon plaatsen, ik had dus weinig inspiratie. maar nu heb ik weer wat. want gister is een nieuwe primark geopend in Zoetermeer. het was super druk maar het was leuk om te kijken hoe die primark er uit ziet. klik op de link als je wilt zien wat ik gekocht heb!

als eerste heb ik 2 oog potloden (eyeliner, eyeliners) gekocht. het zat in een doosje met 2 potloodjes + puntenslijper voor maar €1.50 ! toen ik thuis was heb ik het gelijk opengemaakt omdat ik wilde weten of het goed werkt. want je kan voor zo'n prijs eerlijk gezegt niet veel verwachten. toen ik het openmaakte vond ik het er goed uitzien, en er zit ook een beschermdop op het potlood dat vind ik wel heel fijn anders beschadigt het snel. ik testte het op mijn hand door een streep te zetten, en het zag er wel mooi uit een dikke volle streep, helaas toen ik er met mijn vinger overheen ging om te kijken of het goed blijft zitten, was er een al een hele vaag.

het blijft dus niet goed zitten. maar toen ik het op mijn oog deed vond ik het wel mooi om het boven je oog een beetje uit te vegen. ik ben even vergeten hoe dat ook alweer heet. maar ik vind het dus niet zo'n fijn oogpotlood om mee te werken omdat het zo snel uitveegt en dus ook niet lang blijft zitten als je bijvoorbeeld door de wind fietst.




ook heb ik 2 sjaals gekocht. omdat het toch frisser wordt en het is fijn om dan een sjaal te hebben als je bijvoorbeeld naar school fietst of gewoon lekker voor thuis. de sjaals waren €2,50 per stuk. hiernaast staat een foto van de oudroze sjaal. maar ik heb ook nog een grijze. die zit nu in de was dus ik kan er geen foto van maken. maar die is precies hetzelfde. de sjaal zit aan elkaar vast genaaid zodat het een geheel is, dus je kunt de sjaal 2 keer om je nek wikkelen. ik vind de sjaal heel fijn zitten en hij is ook lekker zacht. :)






ook heb ik een joggingbroek gekocht, die zocht ik al een tijdje voor de gym dus ik was heel blij dat ik er nu een had gevonden voor een goedkoop prijs. €10,-
de joggingbroek zit lekker strak en is lang. deze broek is donkerblauw met een terqoise print. je had de broek ook in iets lichter blauw met roze met witte print. de broek heeft een zachte stof, waardoor die heel comfortabel voelt en zit.




als je nog vragen hebt, mag je natuurlijk reageren. & nog een vraag! hebben jullie misschien ideeën zodat ik vaker dingen plaats? xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten