herfst

herfst

vrijdag 6 december 2013

helloooo,

ik heb vorige week zondag mijn verjaardag geviert samen met mijn broertje & gister was het 5 december dus ik heb weer wat te plaatsen :)









Voor mijn verjaardag heb ik vooral geld gekregen maar van mijn tante heb ik een super leuk nagellakje gekregen die ik heel graag wilde.

het nagellakje is van L'oréal. Het is uit de kerstcolectie allemaal super leuke lakjes!
het nagellakje heet voluit : TOP COAT cara L'oréal Paris.
het Top Coat gedeelte heb ik in hoofdletters gezet omdat ik dat zelf niet gelezen had en dacht dat de nagellak helemaal goud was. Het zijn niet allemaal top coat's dus je moet goed kijken op de dop of het erop staat, en anders is zwart een mooie kleur om eronder te doen vind ik zelf :).

Voor sinterklaas heb ik onderandere Lady Million gekregen. Hier heb ik al een keer over geschreven omdat ik het luchtje zoooooo graag wilde en nu eindelijk heb ik hem! klik hier als je daarover wilt lezen !

ook heb ik van een vriendin van mij op mijn verjaardag een luchtje en een douchegel van Victoria Secret gekregen ! Deze ruikt naar cocos en vanille. zelf vind ik de douchegel lekkerder ruiken dan het luchtje maar het ruikt allebei heel lekker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten